Artikelen

• foto8
  • foto9

Kennismaking ds Meertens

Op 12 november willen we weer met elkaar zingen om 19:00 uur in de Schakel in Puttershoek.
De opzet van de avonden is zoals u gewend bent: voor de pauze God de lof en eer toezingen en na de pauze zang in combinatie met gebed.

Vanaf dit seizoen willen we de bezoekers herinneren aan de avond met aanvullend een whatsapp berichtje. De appgroep is een groep waarin alleen berichtjes gezonden worden. U hoeft dus niet bang te zijn voor veel berichtjes. Wilt u opgenomen worden in deze appgroep? Stuur dan een berichtje aan 0644542819 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een lied kunt u doorgeven door middel van een persoonlijk bericht.

We zingen uit de Op Toonhoogte bundel, die op de avond zelf voor u klaar ligt. Deze avond wordt georganiseerd door de Hervormde Kerk Maasdam en Puttershoek en de Gereformeerde kerk Puttershoek/Maasdam.

ROMMELMARKTVERKOOP DECEMBER 2023

Vrijdag 15 december van 13.30 tot 16.30 uur

Zaterdag 16 december van 10.00 tot 12.00 uur

Dinsdag 12 december van 10.00 tot 12.00 uur

Er staan nog volop kerstartikelen voor kleine prijsjes.

Na deze verkoop zijn we gesloten tot 8 januari 2024.

Vanaf 8 januari kunnen er op maandagavond van 19.00 tot 20.00 uur, weer spullen worden ingeleverd.

Ophalen kan ook na een telefonisch afspraak op werkdagen van 18.00 tot 19.30 uur telefoonnummer 06-22551924.

Dinsdag 9 januari verkoop van 10.00 tot 12.00 uur.

Wij wensen u allen, gezegende Kerstdagen en een voorspoedig 2024 toe.

Namens rommelmarktteam,

An Klinge

We hebben ca. 700 m3 gas verbruikt om onze kerk in november op temperatuur te krijgen voor de zondagse diensten.

Dit kost ons ca. EUR 2.000. Dit is een verbruik waarmee we niet door kunnen gaan.

Als College van Kerkrentmeesters hebben we daarom besloten om vanaf a.s. zondag de temperatuur in de ochtenddienst verder te verlagen naar 17 graden. We mikken dat om 9.00 uur deze temperatuur is bereikt. Om 12.00 uur zetten we de thermostaat weer terug naar de minimum temperatuur van 13 graden die voor de overige dagen geldt. We verwachten dan dat het voor de middagdienst nog voldoende behaaglijk is.

We gaan proberen hoe dit gaat uitpakken. We kunnen niet uitsluiten dat nog verdere maatregelen van temperatuurverlaging nodig zijn.

Houdt u s.v.p. rekening met de teruglopende temperatuur in de kerk. Als u geen zin heeft om uw jas aan te houden, dan is er ook de optie om 'onder het orgel' te gaan zitten. De warmte blijft hier beter hangen dan in het hoge kerkgebouw.

Wij vertrouwen op uw begrip. De Kerkrentmeesters.