Kerkgebouw

• Het is weer mogelijk om de diensten bij te wonen voor maximaal 60 gemeenteleden. Dit is exclusief ambtsdragers, medewerkers en kinderen tot en met 12 jaar
  • In de kerk wordt 1,5 meter afstand gehouden.
  • Mondkapjes zijn verplicht bij het betreden en verlaten van de kerk en bij verplaatsingen.
  • Er wordt ingetogen gezongen
  • Er is een reserveringssysteem voor de ochtenddiensten. Aanmelden kan op actueel/Kerk & Corona of  per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Er is oppas voor de kinderen tot 4 jaar en Zondagsschool / Kindernevendienst voor kinderen van de basisschool
  • Bij reservering graag aangeven of er kinderen zijn voor de oppas of de ZS/KND
  • De middagdienst begint weer op 5 uur

De Hoeksteen en de Schakel

• Zijn weer open voor kerkelijke activiteiten.
  • Er is een maximum aantal aanwezigen per ruimte.
  • In de gebouwen wordt 1,5 meter afstand gehouden
  • Mondkapjes zijn verplicht bij het betreden en verlaten van het gebouw en bij verplaatsingen.