Kerkgebouw Hervormde Gemeente Kerkplein 1, 3297 AX Puttershoek, tel.078  676 4837.

Klik hier om de locatie in Google Maps te bekijken

Koster van de kerk is Rinus van der Kolk. Voor vragen over de kerk kunt u bij Rinus terecht (tel. 078 676 4033) Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kerkelijk Centrum “De Hoeksteen” Kerkplein 3, 3297 AX Puttershoek, tel. 078 676 4837

Het kerkelijke centrum De Hoeksteen wordt beheerd door een speciale beheergroep. Voor het maken van een reservering of voor vragen kunt u contact opnemen met Leonie Verrijp:

• telefoon: 078 842 3672

Het centrum bevat de volgende ruimtes die kunnen worden gereserveerd:

• Grote zaal deel A
  • Grote zaal deel B
  • Kleine zaal
  • Keuken
  • Knutselzolder

Geeft bij reservering het volgende op:

• namens welke groep de reservering wordt aangevraagd
  • welke ruimte(s) de groep wil reserveren
  • welke periode de groep wil vastleggen (datum + tijdstip aanvang en vertrek)
  • of gebruik zal worden gemaakt van de keuken (voor bijv. zetten van koffie)
  • of een van de leden van de groep het gebouw zal openen en afsluiten
  • telefoonnummer contactpersoon

Beschikbaarheid (en gemaakte reserveringen) van ruimtes kunt u zelf inzien in de digitale agenda (klik hier).

Gebouw “De Schakel” Arent van Lierstraat 7, 3297 AA Puttershoek, tel. 078 676 4837

De Schakel wordt beheerd door het College van Kerkrentmeesters (technisch en gedeelte van de rommelmarkt) en een beheergoep van gebruikers voor het jeugdgedeelte. Voor alle kerkelijke activiteiten die u wilt organiseren kunt u zich tot de scriba van het college wenden.