Elke zondag worden de diensten opgenomen en via het internet uitgezonden. De opnames van de kerkdienst zijn te bekijken op computer, smartphone, tablet of op de TV. U kunt direct naar de kerkomroep site van onze gemeente gaan via: https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/21658. Daar kunt u de dienst opzoeken die u wilt beluisteren of meekijken! U kunt ook later luisteren of terug kijken.

Het gebruik van Kerkomroep is gratis. De kosten van ongeveer 750 euro per jaar worden gedragen door de diaconie. Wilt u bijdragen in deze kosten dan kunt u een gift overmaken naar bankrekening nummer: NL39 RABO 0373 7100 89 t.n.v. Diaconie Hervormde gemeente Puttershoek o.v.v. Bijdrage kerkomroep of via de appostel app.

Voor de smartphone en tablet bestaat de app ‘kerkomroep’.

Als u via uw TV wilt meekijken, kan het zijn dat u een extra kastje nodig heeft om dit signaal op te vangen (als u geen smart TV heeft). Dit is er een zogenaamde ‘Google Chromecast’ deze is voor ca 40 euro te koop bij elke winkel/webshop die media apparatuur verkoopt. Wifi netwerk is hier wel een vereiste voor.

Komt u er niet uit? Heeft u vragen over de installatie van de Chromecast? Of wilt u verbeterpunten aandragen? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.