Het Klankbord is het informatieblad van onze gemeente en verschijnt maandelijks. Naast een meditatie staan hierin allerlei actuele zaken vermeld, zoals de kerkdiensten met de voorgangers, informatie over de collecten die worden gehouden of de opbrengsten daarvan, berichten van de kerkenraad, rondzendbrieven van zendingswerkers, mededelingen van de commissies en de clubs, informatie over onze activiteiten, enz. Kortom onmisbaar voor een actieve gemeente!

De Klankbord Redactie bestaat uit Krijn Bor, Gerda van de Merwe en Nico Hokke

Voor inleveren van kopij of vragen/opmerkingen kunt u mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor vragen over bezorging: Jan Plaisier, Schaduwrijk 71, tel. 078 676 2151.

Hieronder vindt u uitgegeven Klankborden die u kunt downloaden en kan lezen met een PDF-reader zoals Acrobat Reader van Adobe.

Voor het Klankbord wordt ieder jaar een rooster opgesteld. Hierin wordt aangegeven wanneer kopij moet worden ingeleverd, wanneer het wordt bezorgd, enz

Het Klankbordrooster vindt u hier.