Kerkenraad met lijst van ambtsdragers

De kerkenraad van onze gemeente bestaat uit:

• 1 Predikant
  • 8 ouderlingen (1 scriba, 1 jeugdouderling en 6 wijkouderlingen)
  • 5 diakenen
  • 6 ouderlingen-kerkrentmeester

Er zijn momenteel vacatures voor predikant, 1 ouderling,1 diaken en 2 kerkrentmeester.

Het “dagelijks bestuur” van de kerkenraad wordt gevormd door het moderamen. Het moderamen bestaat op dit moment uit:

• Voorzitter: dhr. Hugo Snaaijer
  • Scriba: mevr. Atie Meijer
  • Leden: mevr. Leonie Dekkers (diaconie) en dhr. Peter in ’t Veld (ouderling-kerkrentmeester)

Beleidsplan

Voor meer informatie over de doelstellingen van de kerkenraad zie het beleidsplan voor 2017-2021

Plaatselijke regeling

De plaatselijke regeling regelt enkele kwesties die door de kerkorde worden toegewezen aan de plaatselijke gemeenten. De plaatselijke regeling wordt door de kerkenraad opgesteld en door de gemeente goedgekeurd. De nieuwste versie van deze regeling is de Plaatselijke regeling. Een toelichting op de plaatselijk regeling vindt u in de Toelichting Plaatselijke regeling

Lijst ambtsdragers

Predikant:          vacant

Ouderlingen

Ouderling – Kerkrentmeesters