Door het uitvallen van onze predikant door ziekte heeft de kerkenraad zich beraden over maatregelen. Het streven is om zoveel mogelijk door te laten gaan.

Kerkdiensten

Voor de preekbeurten worden andere predikanten gezocht. Preekbeurten worden lang van te voren vastgelegd en het is niet gemakkelijk om alle diensten in te vullen. Zeker niet als er gewerkt wordt met een thema zoals in de startdienst. Met hulp van een predikant die zijn preek beschikbaar stelde hebben de voorzitter van de kerkenraad Hugo Snaaijer en de jeugdouderling Jan Peter van Santen deze dienst geleid. Het streven is om predikanten te vinden voor alle opengevallen preekbeurten. In geval van nood vallen de ouderlingen in.

Catechese

• Groep 12 tot 15 jaar

Dit wordt opgepakt door een groep gemeenteleden waar van enkelen ook in het verleden al catechese hebben gegeven.

• Groep 15 jaar en ouder

Voor deze leeftijdsgroep is Alpha Youth gestart in samenwerking met de Hervormde gemeente Maasdam.

• Belijdeniscatechese

Gemeenteleden die geïnteresseerd zijn om belijdenis van het geloof af te leggen, kunnen zich aanmelden bij de scriba. Het streven is om aan te sluiten bij de belijdenis catechese groep van de Hervormde Gemeente van Maasdam.

Pastoraat

Er wordt een pastoraal medewerker aangetrokken voor 8 uur per week. We houden u op de hoogte van de voortgang.

Contactpersoon voor het pastoraat is de scriba Atie Meijer (tel. 078-8422508).

Overige taken

De overige taken worden zoveel mogelijk door de kerkenraad opgevangen.

Mocht u iets missen of vragen hebben neem dan contact op met de voorzitter van de kerkenraad Hugo Snaaijer (tel 078-6764083) of de scriba Atie Meijer (tel. 078-8422508).