Zondag 11 februari  hoopt in de morgendienst proponent P. Huijser uit Ridderkerk voor te gaan.  Na de dienst kunt u napraten onder het genot van een kopje koffie of thee in de Hoeksteen. In de middagdienst verwachten wij ds. L. Rikxoort uit Alphen aan de Rijn. U bent in beide diensten van harte welkom. Gezegende diensten toegewenst.

Weeksluiting.

In het Huys te Hoecke wordt op vrijdagmiddag 16 februari de weeksluiting gehouden in de kerkzaal van het verzorgingshuis. De dienst begint om 15.00 uur en de voorganger is ds. E. Agterhuis uit Heinenoord. Iedereen is van harte welkom.

Deze week werden de bloemen met een hartelijke groet en ter bemoediging gebracht bij mevr. Renny Leeuwenburg – van Wingerden en bij mevr. Nelke Mannee-Schouten.

Nelke Mannee zit thuis na een operatie aan haar knie.

Mevr. R. Leeuwenburg-van Wingerden is ernstig ziek en verblijft tijdelijk in ’t Huys te Hoecke.

Dhr. J. de Heer is opgenomen op de revalidatieafdeling van het Albert Schweitzerziekenhuis.

Dhr. J. de Klerk is ziek thuis.

Mevr. den Otter verblijft na een operatie in het Maasstadziekenhuis.

Laten wij de zieken thuis en zij die verblijven in een zorginstelling opdragen in onze gebeden.