De veertigdagen tijd is begonnen op Aswoensdag 14 februari. Tijdens deze periode  volgen wij Jezus op weg naar het kruis om te zien dat Hij daar voor onze zonden gestorven is om na drie dagen op te staan uit de dood.  In deze veertigdagen tijd hoopt op zondag 25 februari in de morgendienst ds. W. Hendriks uit Ter Aar voor te gaan. In de middagdienst verwachten wij ds. C. Baggerman uit Krimpen a/d IJssel. U bent in beide diensten van harte welkom. Gezegende zondag toegewenst.

Smakelijk eten.

Op donderdag 29 februari kunt u weer komen eten in de Hoeksteen. Vanaf 16.30 uur is er inloop en de maaltijd begint om 17.30 uur. U kunt zich opgeven bij Cobi Kuipers of Tineke van Horssen.

Weeksluiting.

Op vrijdagmiddag 1 maart wordt er in de kerkzaal van het verzorgingshuis Huys te Hoecke een weeksluiting gehouden. De dienst begint om 15.00 uur. Voorganger is ds. M. van de Graaf uit Maasdam. U bent van harte welkom.

Rommelmarkt.

Op vrijdag 23 februari is vanaf 13.30 tot 16.30 uur de rommelmarkt weer open en op zaterdag 24 februari van 10.00 tot 12.00 uur. Er zijn veel mooie dingen te koop. Er is ook een koffiehoek waar u naast  koffie en thee ook iets lekkers kunt kopen. De opbrengst is bestemd voor het onderhoud van de gebouwen.

Bijbellezing.

Op zaterdagmorgen 24 februari willen we weer met elkaar een stukje bestuderen uit de Bijbel. We beginnen om 10.30 uur in de Hoeksteen. Dit keer gaan we lezen uit het hart van de Bergrede, Mattheüs 6 vanaf vers 1. Iedereen is van harte welkom.

Lezing Stefan Paas.

Op woensdagavond 28 februari zal de bekende theoloog Stefan Paas een lezing verzorgen. Vorig jaar kwam van hem het boek uit “Vrede op aarde”. In het boek probeert hij de vraag te beantwoorden hoe de christelijke minderheid in ons land op een overtuigende manier het evangelie ter sprake kan brengen in een seculiere samenleving. De lezing wordt gehouden in de Gereformeerde kerk, Rembrandstraat 1 in Puttershoek. De avond begint om 19.45 uur. De toegang is gratis.

Deze week werden de bloemen met een hartelijke groet en ter bemoediging gebracht bij dhr. R. Baan.

Mevr. L. van der Bom, heeft haar schouder gebroken en verblijft nu in de Zuidwester in Oud Beijerland.

Mevr. N. Mannee-Schouten  zit thuis na een operatie aan haar knie.

Mevr. R. Leeuwenburg-van Wingerden is ernstig ziek en verblijft tijdelijk in ’t Huys te Hoecke.

Dhr. J. de Heer verblijft op de revalidatieafdeling van het Albert Schweitzerziekenhuis.

Dhr. J. de Klerk is ziek thuis.

Mevr. den Otter is ziek thuis.

Dhr. Remmers is na een ongelukkige val tijdelijk opgenomen in het Huys te Hoecke.

Laten wij bidden voor de zieken thuis en in een zorginstelling.