Zondagmorgen ging in de plaats van ds. W. Hendriks, dhr. Padmos uit Krimpen aan de Lek voor. In de veertigdagentijd volgen wij Jezus op weg naar het kruis om te zien hoe Hij daar geleden heeft voor onze zonden. Op zondagmorgen hoopt ds. L de Breejen uit Delft  voor te gaan. In de middagdienst wordt in onze kerk een Praisedienst gehouden. De dienst begint om 17.00 uur. U bent van harte welkom. Gezegende zondag toegewenst.

Catechisatie.

Op woensdag 6 maart wordt er een speciale catechese samenkomst gehouden. Het thema van deze avond is: “Luistert God wel?” Het catecheseteam wil graag in gesprek gaan met jongeren in de leeftijd van 12 t/m 15 jaar en hun ouders en andere belangstellenden. Inloop is vanaf 18.50 uur. De avond begint om 19.00 uur. Wel graag aanmelden via  telefoonnummer 06-5132779

Palliatieve zorg.

De kerken van Maasdam en Puttershoek organiseren in samenwerking met Hospice Hoeksche Waard een themabijeenkomst over palliatieve zorg.  De avond zal geleid worden door medewerkers van de Hospice en ds. Marianna van de Graaf van de hervormde gemeente Maasdam. De avond wordt gehouden op dinsdag 19 maart van 20.00 tot 22.00 uur. U kunt zich aanmelden bij ds. Marianna van de Graaf via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 078-7857881.

World Servants

Joost de Haan vertrekt in augustus met World Servants naar Sierra Leone om mee te helpen met het bouwen van een school. Om de reis te kunnen betalen heeft Joost geld nodig. Om het bedrag bij elkaar te krijgen kunnen er weer pepermuntjes besteld worden. Net als vorig jaar zullen er een aantal doosjes in de Hoeksteen liggen. Eén doosje kost € 2 en voor € 5 krijgt u er drie!  U kunt ook een donatie doen. Elke bijdrage is van harte welkom.

Huwelijksjubileum.

Op 5 maart zijn echtpaar de Bruin – van Kleef 25 jaar getrouwd. Wij feliciteren het echtpaar van harte met dit jubileum en wensen hen een fijne dag toe. Wij bidden met hen mee dat God hen nog vele goede en gezonde jaren mag schenken.

Deze week werden de bloemen met een hartelijke groet en ter bemoediging gebracht bij dhr. G Remmers en bij Jarco Brussé

Dhr. G. Remmers,  is tijdelijk opgenomen in Huys te Hoecke.

Jarco Brussé,  heeft een gebroken arm.

Mevr. A. Verschoor – de Vlieger, is tijdelijk opgenomen in Zorgwaard locatie Rembrandt.

Mevr. L. van der Bom, verblijft in Zuidwester met een gebroken schouder.

Mevr. den Otter, is uit het ziekenhuis thuis gekomen.

Dhr. Johan de Klerk, is ziek thuis.

Mevr. R. Leeuwenburgh – van Wingerden, verblijft ernstig ziek in het Huys te Hoecke.

Laten wij de zieken en allen die het moeilijk hebben omringen met onze gebeden.