Op zondagmorgen 10 maart hoopt ds. J. Bijl uit Strijen voor te gaan. In de middagdienst, van 17.00 uur, verwelkomen wij ds. A. Groen uit Sliedrecht. Op woensdag 13 maart is het biddag voor gewas en arbeid. Om 14.30 uur wordt een kinderbiddag dienst gehouden. In deze dienst zijn niet alleen de kinderen welkom maar ook hun ouders en de opa’s en oma’s. De dienst duurt ongeveer 30 minuten en daarna kunnen de kinderen knutselen. Ds. M. van de Graaf uit Maasdam hoopt voor te gaan. De avonddienst begint om 19.30 uur. In deze dienst hoopt proponent P. Huijser uit Ridderkerk voor te gaan. U bent in alle diensten van harte welkom.

Huwelijksjubileum.

Op zondag 10 maart zijn Gerrit en Lieneke Brussé – Smaal 25 jaar getrouwd. Wij feliciteren het echtpaar van harte met dit jubileum en wensen hen een fijne dag toe in de familiekring. Wij bidden met hen mee dat God hen nog vele goede en gezonde jaren mag schenken.

Geboren.

Met grote dankbaarheid en blijdschap maken Maarten en Merel in ’t Veld bekend dat op donderdag 22 februari hun zoontje Gijs is geboren. Gijs is het broertje van Hidde.

We feliciteren de trotse ouders en wensen hen Gods zegen toe bij de opvoeding van hun kinderen.

Weeksluiting.

Op vrijdagmiddag 15 maart wordt in de kerkzaal van het Huys te Hoecke de weeksluiting gehouden waarin voorgaat ds. E. Bijl uit Heinenoord. De dienst begint om 15.00 uur. Iedereen is welkom.

Deze week werden de bloemen met een hartelijke groet en ter bemoediging gebracht bij mevr. E. Vink-Wienhoven.

Mevr. M. van Ree-de Jongh heeft een slecht bericht ontvangen. Verdere onderzoeken volgen nog.

Dhr. G. Remmers,  mag deze week het  Huys te Hoecke verlaten.

Mevr. A. Verschoor – de Vlieger, is tijdelijk opgenomen in Zorgwaard locatie Rembrandt.

Mevr. L. van der Bom, is thuis gekomen uit de Zuidwester.

Dhr. Johan de Klerk, is ziek thuis.

Mevr. R. Leeuwenburgh-van Wingerden is vanuit ’t Huys te Hoecke weer naar huis gebracht. Ze is ernstig ziek.

Laten wij de zieken en allen die het moeilijk hebben omringen met onze gebeden.